Обмін та повернення товару належної якості:
Ви можете повернути товар протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки (відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживача»), якщо:
- товар не підійшов за формою, габаритами, кольором, розміром
- не може бути використаний за призначенням
За умови дотримання наступних умов:
- наданий товарний чек або видаткова накладна на придбаний товар;
- не пошкоджено захисні плівки та заводські пломби на товарі;
- збережено товарний вигляд виробу та його комплектовання: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
- на товарі відсутні сліди експлуатації;
- в наявності оригінальна цілісна упаковка від виробника.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
- Купити будь-який інший товар в нашому магазині.
- Отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару.
- Поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.
Процедура повернення (обміну) товарів:
- Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.
- Товар ви можете:
- принести за адресою офісу м. Київ, вул. Івана Дзюби, 3 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю, за попередньою домовленістю.
- або відправити нам транспортною компанією Нова Пошта за адресою отримувача: с.Гореничі Київська обл., Нова Пошта №1 Отримувач зазначаєте персональний номер ФОП Ларін М.В. 028454338 - він підтягне дані. Зазначаєте без післяплати, відправлення за ваш рахунок.
- Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 10 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню.
- Поштові видатки за повернення/обмін сплачує покупець.
- Доставку товару НАЛЕЖНОЇ якості оплачує покупець!
Обмін та повернення товару неналежної якості:
Споживач має право на заміну товару або повернення грошей, при виявленні істотних недоліків, які виникли за виною виробника товару, протягом гарантійного терміну (згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»). Якщо істотний недолік (згідно ст. 1 п. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»):
- робить неможливим використання товару
- виник за виною виробника і не може бути усунутий чи його усунення займе більше 14-ти днів
- його ремонт неможливий.
Процедура повернення (обміну) товарів:
- Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.
- Товар ви можете:
- принести за адресою офісу м. Київ, вул. Івана Дзюби, 3 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю, за попередньою домовленістю.
- або відправити нам транспортною компанією Нова Пошта за адресою отримувача: с.Гореничі Київська обл., Нова Пошта №1 Отримувач зазначаєте персональний номер ФОП Ларін М.В. 028454338 - він підтягне дані. Зазначаєте без післяплати, відправлення за наш рахунок.
- Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 10 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню, після проведення експертизи.
- Поштові видатки за повернення/обмін сплачує продавець.
Кошти за повернення товару ви можете отримати:
- на банківську картку;
- через платіжну систему, якою ви сплачували онлайн на сайті.
- за банківськими реквізитами (для юридичних осіб).