Обмін та повернення товару належної якості:

Ви можете повернути товар протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки (відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживача»), якщо:

  • товар не підійшов за формою, габаритами, кольором, розміром
  • не може бути використаний за призначенням

За умови дотримання наступних умов:

  • наданий товарний чек або видаткова накладна на придбаний товар;
  • не пошкоджено захисні плівки та заводські пломби на товарі;
  • збережено товарний вигляд виробу та його комплектовання: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
  • на товарі відсутні сліди експлуатації;
  • в наявності оригінальна цілісна упаковка від виробника.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  • Купити будь-який інший товар в нашому магазині.
  • Отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару.
  • Поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.

Процедура повернення (обміну) товарів:

  • Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.
  • Товар ви можете:
    • принести за адресою офісу м. Київ, вул. Івана Дзюби, 3 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю, за попередньою домовленістю.
    • або відправити нам транспортною компанією Нова Пошта за адресою отримувача: с.Гореничі Київська обл., Нова Пошта №1 Отримувач зазначаєте персональний номер ФОП Ларін М.В. 028454338 - він підтягне дані. Зазначаєте без післяплати, відправлення за ваш рахунок.
  • Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 10 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню.
  • Поштові видатки за повернення/обмін сплачує покупець.
  • Доставку товару НАЛЕЖНОЇ якості оплачує покупець!

Обмін та повернення товару неналежної якості:

Споживач має право на заміну товару або повернення грошей, при виявленні істотних недоліків, які виникли за виною виробника товару, протягом гарантійного терміну (згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»). Якщо істотний недолік (згідно ст. 1 п. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»):

  • робить неможливим використання товару
  • виник за виною виробника і не може бути усунутий чи його усунення займе більше 14-ти днів
  • його ремонт неможливий.

Процедура повернення (обміну) товарів:

  • Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.
  • Товар ви можете:
    • принести за адресою офісу м. Київ, вул. Івана Дзюби, 3 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю, за попередньою домовленістю.
    • або відправити нам транспортною компанією Нова Пошта за адресою отримувача: с.Гореничі Київська обл., Нова Пошта №1 Отримувач зазначаєте персональний номер ФОП Ларін М.В. 028454338 - він підтягне дані. Зазначаєте без післяплати, відправлення за наш рахунок.
  • Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 10 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню, після проведення експертизи.
  • Поштові видатки за повернення/обмін сплачує продавець.

Кошти за повернення товару ви можете отримати:

  • на банківську картку;
  • через платіжну систему, якою ви сплачували  онлайн на сайті.
  • за банківськими реквізитами (для юридичних осіб).